Adakah Anda... Gemok dan sering menjadi ejekan orang di sekeliling anda? Hinggakan keluarga sendiri buat lawak dengan saiz seluar anda? Yang pasti ianya mesti dihentikan sebentar lagi!

Anda Dah Puas Diet Tapi Tak Kurus-kurus Juga?... Jom Ketahui Rahsia Anne Kuruskan Badan & Kurangkan 10kg Dalam Masa 3 Bulan Saja... Tak Perlu Berlapar, Tanpa Produk Pelangsingan Atau Senaman Gila-gila...

Ianya Berkesan & Efektif... Dan Bukanlah Sekadar Tips atau Teori Semata-mata... Ianya Adalah Pengalaman Sebenar Anne & Panduan Bagaimana Anne Kuruskan Badan Secara SemulaJadi... Dan Berat Badan Ideal Anne Kekal Hingga Kini!...



Mereka GELAR Saya Tong Drum Sehinggalah Saya TERJUMPA Satu 'Sumber' Yang Merubah 360 Darjah Fizikal Badan Saya. Sekarang Giliran Saya Pula Memanggil Mereka Blue Hypo!

Rahsia 'Kurus' Saya Memerlukan Anda Makan Sehingga 6 Kali Sehari dan Lebih, 
Sila Ketahui Caranya Di Bawah...

 

 

  Daripada: Anne Hashim
  Lokasi: Kuala Lumpur, Malaysia

  Tarikh:

Assalamualaikum & Salam Ceria!...

Hai Sahabat, Anne boleh rasa yang anda sedang mengalami masalah berat badan walaupun kita tak bersua muka? Kenapa? Kerana anda sendiri yang membawa diri anda ke laman langsing dan kuruskan badan saya ni...

Baiklah jika anda tengah bersusah payah untuk kuruskan badan, saya nasihatkan berhenti untuk susah payah anda itu... dan pergi makan sahaja...

Kenapa?

 

Kerana realitinya anda tak kan kurus dengan apa yang anda lakukan ketika ini...

Saya jamin anda mesti dah cuba salah satu perkara ini...

Pil-pil diet dan kuruskan badan
Produk makanan gantian untuk kuruskan badan
Program kuruskan badan yang beribu ringgit
Berlapar dengan diet kritikal dan membunuh... mengapa berlapar sedangkan makanan adalah untuk dimakan?
Beli peralatan senaman yang mahal-mahal
DAN banyak lagi...

Tetapi Realitinya Anda Masih Lagi Membawa Lemak Anda Itu Bersama Anda!


Hakikatnya anda GAGAL dengan semua yang dikatakan boleh membantu anda menguruskan badan!

TETAPI berita baiknya adalah anda boleh kuruskan badan mulai hari ini... Yup! Sekali lagi saya katakan "Anda boleh kuruskan badan mulai hari ini!" Saya tak bergurau!

Baiklah, saya rasa anda mesti agak sinis dengan kenyataan saya yang amat yakin ini.

Mengapa saya begitu yakin?

Kerana saya juga dulu ada masalah berat badan dan telah pun berjaya mengatasinya... DAN yang menariknya saya tak buat langsung apa yang selalu anda buat untuk kuruskan badan.

 

Saya Ada Cara Simple Saya Sendiri Yang Boleh Menghilangkan Sehingga 5kg Dalam Masa Yang Singkat!

 

Ya! Cara saya yang tersendiri untuk kurus dan kekal langsing! DAN sekali lagi saya katakan saya gunakan perkara yang biasa dengan cara luar biasa dan 100% tak kan sama dengan apa yang anda sedang fikirkan...

DAN saya hari ini akan kongsikan cara ini dengan anda kerana anda juga sama punyai masalah dengan saya yang dulu... iaitu saya yang gemok!

DAN juga teknik saya ini sesuai untuk lelaki dan perempuan asalkan anda masih lagi dalam kegemukan sehinggakan anda tak sanggup untuk melihat diri sendiri di cermin...

Apa yang saya boleh janjikan adalah saya akan berikan anda satu 'panduan', yang boleh membantu anda untuk menghilangkan 'spare tyre' di pinggang anda, mengecilkan saiz seluar anda serta membantu anda kelihatan lebih menarik dan bertenaga!

Serta kekal slim dan seksi!

Yes! Itu yang saya janjikan kepada anda!

 

BAIKLAH!

Sebelum saya berikan petua saya pada anda, saya nak tanya sikit...

Soalan1: Adakah kamu ingin kurus dari sekarang?

Ya!

Soalan2: Adakah kamu malu bila bergaul dengan orang yang lebih kurus dan lebih menarik hanya kerana anda terlebih saiz dan perut buncit?

Ya, saya memang rasa malu! Tak de hal...

Soalan3: Adakah pasangan anda pernah mempersoalkan tentang bentuk badan anda?

Pernah... Dia sayangkan saya walaupun badan saya besar...

Soalan4: Adakah orang buat lawak dengan badan anda?

Ada, dan saya amat benci tentangnya! Alah, bergurau biasalah...


Saya dengar semua jawapan anda tadi... secara jujurnya, tiada siapa yang suka kena ejek hanya kerana berbadan besar kan... dan ANDA TAK LAYAK DIBUAT BAHAN LAWAK HANYA KERANA ANDA GEMUK!

DAN mereka-mereka yang gelak kan anda patut tahu yang anda sebenarnya boleh kurus macam mereka juga, malah lebih cantik dan hensem!

TETAPI apa yang membuatkan anda menjadi gemuk adalah bukan sama sekali yang anda fikirkan...

Mungkin anda memang terlebih selera, tetapi itu tiada masalah kerana saya sehingga kini makan dengan banyak, cuma cara saya makan berbeza dengan anda...

Apa???...

Sorry, saya tak buat pun program diet yang GILA-GILA tu OK!

Mungkin anda memang mengamalkan diet tetapi saya nak tanya sikit, "Berkesan ke anda dengan diet anda tu?..."

Saya amat berharap program diet anda tu tak memerlukan anda berlapar siang dan malam. Kalau tak, buat penat sahaja kalau anda masih lagi melekat dengan lemak sana-sini di badan anda... tambah lagi dengan ekstra 30kg, 60kg dan 90kg... tiada perubahan langsung!


Saya Tahu Anda Rasa Tertekan Dan Penat Dengan Segala Percubaan Yang Tak Menjadi!

 

Anda mungkin tengah mencuba satu diet program terbaru yang diiklankan di TV. Setelah berdisiplin mengikut segala 'arahan' akhirnya anda berjaya kurangkan 5 kg berat badan anda... dan anda happy!

TETAPI setelah tamat sesi pertama, badan anda makin naik dan bertambah bulat dari sebelum anda jalani program diet tersebut! dan ingat susah payah anda berlapar semasa program tersebut...

Akhirnya anda juga yang frust! dan dapat badan yang lebih montel lagi!

 

Kemudian...

 

Saya rasa jika anda seorang yang benar-benar ingin kurus, pasti anda ada membeli peralatan gym yang mahal dan tersergam indah di rumah anda sekarang...

Peralatan gym memang mahal dan mungkin berharga 4 angka!

Tetapi anda beli juga kerana anda benar-benar mahu kurus dan kerana anda lihat duta dan model produk peralatan gym tu semua badan solid-solid belaka...

Jangan lupa,... mereka dibayar untuk mengelirukan anda saja... malah mereka sendiri tak menggunakan peralatan gym yang anda beli tu...

Kalau betul peralatan gym bagus, pasti anda dah pun memiliki bentuk badan idaman anda! Tambahan pula, anda cukup rajin ke?... untuk kerap bersenam dengan peralatan gym tersebut?

Hmmm tepuk dada tanya selera...

Saya nasihatkan jika anda belum beli lagi, satu nasihat saya --- jangan beli!

Itu yang saya boleh katakan kerana saya ada kaedah yang lagi jimat dan menyelamatkan duit anda dari hanya membayar gaji model-model produk gym tersebut...

 

Dan lagi...

Jiran-jiran dan saudara-mara anda pernah promote produk kuruskan badan pada anda? Tak kisahlah pil, tepung, jus minuman atau dalam bentuk apa sekali pun, yang pastinya senarai produk kuruskan badan tak kan habis... tambah teruk kalau produk tersebut bawah skim MLM lagi jenuh nak layankan orang yang dok promotenya...

Hmmm saya pasti anda ada beli, kalau tak banyak satu atau dua produk adalah juga kan?...

Sekali lagi anda mengeluarkan duit simpanan untuk sesuatu yang tak berhasilkan? Saya tak kata tetapi anda sendiri yang boleh memberi jawapan, samada produk tersebut berkesan ataupun tidak...

 

Yang Pasti Semua Produk Tersebut GAGAL Dan Anda Juga GAGAL Kuruskan Badan!

 

Anda masih lagi mengalami masalah kegemukan ketika ini... walaupun dah gunakan bermacam jenis produk dan kaedah yang anda fikirkan boleh kuruskan badan anda seperti yang saya nyatakan di atas...


Tetapi ini bukan salah anda semata-mata.

 

Apa yang anda perlu tahu tentang industri 'kuruskan badan ini'...

 

Industri Ini Tak Mahu Anda KURUS Dan Kerana Itu Anda Sehingga Kini Masih Lagi Dengan Lemak Yang Membuatkan Anda Kelihatan Tak Menarik Langsung!

 

Industri 'kuruskan badan' ini sebenarnya memang tak mahu anda kurus. Kerana apa?

Jika anda kurus maka mereka tiada lah lagi jualan. Itu dia! Ada pun jika sesetengah mereka yang betul-betul menghasilkan produk yang boleh membuatkan anda kurus tetapi mereka pula tidak memandang anda sebagai pelanggan yang berharga atau pun benar-benar ingin membantu anda...

Mereka memandang anda sebagai .....

RM... RM... RM...

Yes, mereka memandang anda sebagai sumber $$$ mereka untuk jangka masa yang panjang... Jika produk mereka bagus, mereka akan kurangkan 'keberkesanan' produk tersebut supaya mereka boleh menjual pada anda untuk jangka masa yang lebih lama....

Mungkin pada awalnya boleh membantu anda kurus dalam masa seminggu dan dengan hanya satu botol... kini mereka 'melewatkan' keberkesanannya kepada 6 bulan dan dengan penggunaan 2 botol sebulan...

 

DAN secara tak langsung anda dah bayar lebih berkali ganda!

DAN lagi hebat mereka akan keluarkan produk yang lebih gempak kononnya diimport dari USA seperti pad pengempis perut dan sebagainya...

 

Akhirnya Anda Tetap Gemuk Tetapi Yang Kurus Adalah Duit Simpanan Anda...

Anda terus hidup dan kekal dalam keadaan yang montel dan tak menarik tanpa ada sesiapa pun yang memahami masalah yang menghantui diri anda...

Anda dah guna macam-macam produk... tapi tak jalan...

OK, mungkin anda tersilap sikit di sini...

 

Persoalan utama mengapa anda masih lagi tak berjaya kurus bukan kerana produk yang tak berkesan sahaja tetapi juga maklumat, petua, tip dan macam-macam lagi panduan dan buku kuruskan badan yang salah dan tak sesuai dengan anda...

Maklumat tersebut tak tepat dan senang cakap tak berkesan TETAPI anda terus menerus mempercayai dan mengamalkannya hanya kerana ianya 'petua turun-temurun' atau pun petua ratu jamu tempat anda...

 

Bertahun anda mengamalkannya tetapi sehingga kini masih belum 'kurus'!

 

Sekarang saya beritahu anda kebenarannya...

FAKTA: 5 KEBENARAN LANGSINGKAN BADAN!

FAKTA #1: Ramai yang keliru antara kuruskan badan dengan hilangkan berat badan. Anda sebenarnya perlu hilangkan lemak dan bukan berat badan anda... Tak kisah jika berat badan anda sehingga 100kg pun tetapi jika anda slim dan solid ianya tak jadi masalah! Jika anda bersusah payah menghilangkan berat badan maka sebenarnya anda sibuk membuang air dari dalam badan anda sendiri... anda dehydrated tubuh anda sendiri dan ianya amat tak sihat untuk anda!
FAKTA #2: Diet Ekstrem Karbohidrat! Anda harus faham bahawa diet ekstrem karbohidrat ini bukan menguruskan anda TETAPI mencuri tenaga lebih dari lemak yang sepatutnya. Jika anda mengamalkannya anda akan hilang tenaga berlebihan dan yang paling tak bestnya adalah anda juga akan makan berlebihan bila perut anda dah memang tak boleh menahan lapar lagi!
FAKTA #3: Bersukan secara melampau. Tubuh anda akan terperanjat seandainya anda tiba-tiba bersukan atau melakukan aktiviti secara heavy dari biasa. Bangun dari tidur anda akan rasa sengal-sengal dan sakit sendi dan otot pula. Untuk kurus anda tak perlu melakukan aktiviti sukan melampau sehingga 3-4 jam sehari. Fuhhh!!! Atlit pun kalah!
FAKTA #4: Berlapar dari makan apa sahaja! Ini adalah tindakan yang kurang cerdik, bahaya dan tak berkesan pun! Andai kata anda berjaya kurus, anda akan kelihatan seperti mumia kerana anda kurang semua zat dari makanan yang sepatutnya tubuh anda miliki! Sedang anda berlapar sehingga lewat malam dan apabila anda masuk tidur dengan perut kosong asid perut anda pula akan menghakis perut anda... tambah pula lagi penyakit! DAN bukan ke anda menafikan nikmat makanan?
FAKTA #5: Join celebrity fitnes atau apa pun fitnes centre! Terus terang ianya adalah gaya dan cara hidup semata-mata. Hanya trend dan tidak langsung membantu anda untuk betul-betul menghapuskan masalah kegemukan anda. Tambahan pula beban yuran yang mahal untuk pendaftaran dan bulanan harus anda ambil kira. Jika anda yang dah sertai program ini ada ke selebriti yang bersenam di situ? Pemasaran semata-mata!

Sekarang anda dah tahu mengapa segala usaha anda untuk kurus GAGAL sama sekali... Kesemua sebab ini membuatkan anda terus tertekan dengan keadaan bentuk badan yang mengelebeh sana-sini. Bertahun anda mengamalkannya tetapi sehingga kini masih belum 'kurus'!

TETAPI anda harus juga sedar yang anda dah membantu mengembangkan badan anda sejak bertahun-tahun dahulu secara semula jadi tanpa anda sedari bukan? Tiba-tiba orang dah start panggil anda gemuk... DAN paling tak best kalau orang tiba-tiba panggil anda BOB atau Blue Hyppo!

 

    Sekarang Masanya Untuk Anda Bertukar Kepada Badan Yang SLIM Dan Kekal Dengannya!

 

Ya! DAN ini lah peluang anda untuk keluar dari badan yang tak menggoda langsung itu...

DAN saya akan berikan anda cara bagaimana untuk anda membuang lemak secara semula jadi dan mampu 'menghilangkan' hampir 10kg dalam masa yang cepat!

 

Yang penting cara saya ini adalah sihat, mudah dan tak perlu modal beribu untuk mula menikmati diri anda yang baru.

Saya pasti anda ada terdetik dalam hati...

Macam Mana Saya Boleh Begitu Yakin Yang Saya Akan Buat Anda Jadi Slim Dan Menarik?

 

Mudah! Saya yakin kerana saya juga seperti anda pada suatu ketika dahulu....

"Masalah berat badan Anne sebenarnya bermula bila Anne menjalani satu pembedahan kecil di tangan Anne beberapa tahun lalu. Selepas tu disebabkan mengambil ubatan di atas arahan doktor, berat badan Anne naik dengan mendadak.

Bengang jugak lah sebab sampai satu tahap yang Anne dah tak muat nak pakai jeans kegemaran Anne lagi. Masalah besar ni!!!... Jadi Anne pun buat satu keputusan, Anne mesti kurangkan berat badan! Tak boleh jadi ni...

Dan alhamdulillah, setelah mencuba pelbagai cara & program diet... Anne temui satu sumber pengurangan berat badan secara semulajadi. Untuk kurangkan berat badan, kita perlu tahu bagaimana tubuh kita berfungsi untuk mengurangkan berat badan. Kita juga perlu mengamalkan pemakanan yang seimbang agar selepas program diet kita tu, berat badan kita akan kekal. Dan senaman juga memainkan peranan untuk kita kurangkan berat badan kita dengan cepat & sihat.

Dan yang best giler tu, berat badan Anne kekal hingga kini... siapa nak tahu bagaimana?... Jom teruskan baca"...

 

DAN setelah saya menemui dan menciptakan kaedah serta sistem kurus saya sendiri ini, ianya betul-betul merubah hidup saya...

Apa yang saya lakukan kini adalah kedengaran seperti tipu kerana saya masih kurus:

Makan dengan tenangnya tanpa ada perlu menahan selera dan berlapar...
Tak perlu berlari keliling rumah selalu untuk keluarkan peluh.
Diet yang mendera jiwa dan batin sedangkan ibu anda memasak makanan kegemaran anda.
Dan bermacam lagi yang anda tak kan sangka boleh lakukan semasa anda mahu hilangkan lemak dan memiliki badan yang ideal.

TETAPI itulah yang saya lakukan dan kaedah kuruskan badan saya adalah 100% real - terbukti!

Ianya mudah, cepat dan tak memeningkan kepala anda apabila anda sedang mengikut kaedah yang bakal saya berikan pada anda...

Umpama anda mempunyai kuasa yang boleh membakar lemak dan kegemukan anda dengan semula jadi tanpa paksaan dan produk-produk yang mengarut!

 

DAN ianya telah terbukti mampu menghilangkan sehingga 40 paun lemak yang ada bersama anda sekarang...

Tetapi sebelum tu anda tahu macam mana rupa lemak 40 paun...

Senang cerita ianya bersamaan dengan 168 buku mentega!

 

Tak percaya bukan? tetapi itulah kenyataan nya.... cuba anda bayangkan anda melekatkan 168 buku mentega tersebut pada tubuh anda dan bergerak bersama nya...

TETAPI anda tak perlu bayangkan kerana itulah keadaan sebenar anda sekarang jika tidak bertindak dan masih lagi dengan diet mengarut anda itu...

 

Ya, Anne Saya Berminat Nak Tahu Macam Mana Anda Kuruskan Badan Dan Yang Penting Kaedah Rahsia Anda Itu!

Baiklah...

Pada mulanya saya sendiri pun sama seperti anda tercari-cari cara yang terbaik... habis semua produk kurus saya cuba. Kebanyakkannya semua hancur. Saya juga mencari maklumat-maklumat di kedai buku, di Internet, bertanyakan petua pada orang-orang lama, berjumpa pakar dan bermacam lagi...

Anda sebut sahaja apa yang boleh buat saya jadi kurus - saya dah cuba!

Kesemuanya GAGAL!

 

Sehinggalah Pada Suatu Hari Saya Terjumpa Suatu 'Sumber' Mengenai Cara Dan Keadaan Sebenar Tubuh Badan Manusia Berfungsi...

 

Saya membaca 'sumber' tersebut sehingga habis...

Beberapa hari saya berusaha untuk khatamkan 'sumber' tersebut. Akhirnya saya berjaya juga. Setelah menganalisis maklumat sumber tersebut saya dapati sebenarnya kita boleh mengawal tubuh badan kita seandainya kita memahami bagaimana tubuh badan kita berfungsi...

Jadi pada hari itu saya telah mula mengeluarkan sebatang pen dan sehelai kertas.....

Saya mula menulis segala perkara yang saya pelajari dari 'sumber' tersebut. Kemudian dari ilmu yang berharga yang saya dapat melalui 'sumber' tersebut, saya cuba kaitkan dengan bagaimana ianya boleh membantu membuang lemak dan sekali gus menjadikan saya kurus dan slim semula.....

 

Sekarang tibalah waktu eksperimen...

Saya mencuba satu dari teori buatan saya sendiri...

Saya ___________________ pada hari tersebut. Beberapa hari saya ulangkan eksperimen saya ini sehinggalah akhirnya pada hari ketiga saya ambil penimbang berat badan..

 

Hati saya rasa berdebar tatkala kaki mula memijak alat penimbang tersebut...

 

Saya pejamkan mata...

 

Perlahan-lahan saya membuka mata dan cuba memandang jarum penimbang...

Di dalam hati saya jika GAGAL juga maka saya telah ditakdirkan untuk terus terperangkap dengan badan yang meloyakan ini...

TETAPI...

Eksperimen saya sukses!

Saya berjaya turunkan berat badan saya sehingga 3kg! hanya dalam masa 5 hari sahaja. DAN yang penting tanpa perlu berlapar, tak perlu bersenam macam atlit dan tak perlu buat apa-apa macam yang orang lain lakukan untuk kurus!

Kemudian saya cuba pula eksperimen yang berskala lebih besar dan lebih lama...

Cukup tempoh yang saya tetapkan sekali lagi saya cuba mendapatkan jawapannya...

Kali ini saya ambil seluar jeans kesayangan saya yang terlipat rapi di dalam almari.... Seluar ini telah lama tak disarungkan kerana... ianya dah lama tak muat!

Dengan hati yang berdebar juga saya teruskan proses mencari jawapan eksperimen ini...

 

Yes! Jerit saya kerana seluar jeans kesayangan saya yang selama ni terperap di dalam almari telah berjaya dipakai semula dan muat dengan cantik!

 

TETAPI...

Ianya belum sah boleh menjadi kejayaan andai kata saya seorang sahaja yang berjaya keluar dari masalah kegemukkan ini dengan kaedah yang baru saya ciptakan ni... bahkan saya takut juga jika kejayaan ini tak kekal lama...

Jadi saya pun mencari seorang lagi 'mangsa eksperimen' untuk membuktikan cara saya ini mampu membantu bukan saya seorang tetapi juga orang lain juga...

 

Akhirnya saya dah temui Cik P! ( bukan nama sebenar )

Cik P adalah seorang remaja yang masih bersekolah. Berada di tingkatan 5 ketika saya temuinya. Kesian Cik P kerana diejek di sekolah dan ditertawakan sanak saudara yang membuat Cik P bahan lawak jenaka setiap kali keluarga berkumpul...

Malah Cik P juga makan hati kerana budak lelaki yang diminatinya pernah menghina Cik P dengan mengatakan Cik P gemuk dan sebagainya...

DAN saya rasakan Cik P adalah amat sesuai untuk mencuba teknik kurus saya ini...

Jadi saya pun 'pass' kan pada nya satu print out yang mana ala-ala kitab kurus... dan saya pun tinggalkan Cik P.

2 minggu kemudian...

Saya pun bertemu kembali Cik P untuk bertanya perkembangan eksperimen saya terhadap dirinya...

WOW! Cik P berjaya menghilangkan hampir 9kg lemak dan berat badannya... Cik P gembira dan saya lagi gembira!

Tanpa - bimbingan 100%, tanpa program diet yang melampau, dan tanpa apa-apa pun melainkan 'print out yang saya bagi, Cik P berjaya 'hilangkan' 9kg lemak dari badannya...

Tetapi 'Print Out' Yang Saya Berikan Pada Cik P Hanyalah 40% Kajian Saya Dari 'Sumber' Tersebut!

Bermula dari kejayaan saya untuk membantu diri saya sendiri memiliki badan yang slim kemudian kejayaan saya bantu pula Cik P menghilangkan 9kg dari tubuhnya... ianya amat mengujakan.

Melihat senyuman dan mata yang bersinar Cik P ianya membuatkan saya lebih bersemangat untuk membantu lebih ramai lagi orang yang over size untuk menjadi well look person!

Jadi sekali lagi saya mengambil pen dan kali ini bukan sehelai kertas tetapi satu buku!

Saya mula sekali lagi menyambung kajian saya dari 'sumber' tersebut dan saya kaitkan dengan cara yang boleh kuruskan badan... yang boleh digunakan untuk lelaki juga perempuan... Ianya mengambil masa hampir beberapa bulan sebelum saya berjaya menyiapkan satu kitab complete kuruskan badan dan yang penting kekal kurus selepas itu...

Kesemua teori kurus saya, dicuba dan diamalkan satu per satu..... supaya ianya berkesan dengan cepat, mudah dan yang penting tak merbahaya!

 

DAN ianya semula jadi!

Dengan semangat yang membara untuk membantu lebih ramai lagi menjadi kurus, slim dan berkeyakinan tinggi dengan bentuk badan yang menarik, saya telah mempakejkan segala A-Z cara yang terbukti dan kaedah yang berkesan untuk tujuan kurus!

Seperti mana kejayaan Cik P, saya mahukan lebih ramai lagi yang boleh copy paste sistem kurus saya ini...

 

Jadi saya offer segala hasil kajian dan ilmu baru ini kepada anda yang sedang mengalami obesiti... anda nak tak?

 

Sebelum itu...

Soalan1: Anda ingin menjadi anda yang baru yang kurus lagi cantik dan segak?           Ya!
Soalan2: Anda mahu lupakan terus kisah silam yang memeritkan hati apabila dijenaka orang?                                                                                                                                            Ya!
Soalan3: Anda mahu badan yang lebih sihat?                                                                      Ya!
Soalan4: Last sekali, anda mahu satu kaedah kuruskan badan yang berkesan, cepat dan mudah?                                                                                                                                         Ya!

Jika jawab anda Ya! pada semua soalan, maka saya bocorkan pada anda rahsia peribadi saya meninggalkan zaman gemuk saya...

RAHSIA LANGSING GILER!

Rahsia Langsingkan Badan
Dalam Masa 29.5 Hari DiBongkarkan!!!


Tahniah! Sekarang anda dah hampir kepada matlamat anda untuk menjadi kurus dan langsing...

Ebook ini akan membantu anda untuk mendapatkan bentuk badan yang ideal dan menarik dalam masa 29.5 hari yang ajaib! Mungkin anda juga hairan bagaimana 0.5 hari dapat beri kesan kepada lemak, kalori dan kegemukan anda... tetapi itulah rahsia saya!

Sekarang saya akan tunjukkan pada anda enam bab yang penuh dengan trik dan cara yang sebenar bagaimana saya boleh melenyapkan terus saya yang dulu...

Magik #1 : Permulaan

Pada bab ini anda akan dibawa untuk mengenali diri anda dan mengetahui apakah zon kegemukan yang anda berada sekarang.
Anda juga bakal saya terangkan dengan lebih detail apakah kegemukan yang sedang anda hadapi dan apakah permasalah kegemukan anda.
Juga sebab-sebab mengapa anda jadi seperti sekarang bakal saya kupas satu persatu agar anda tahu apakah yang membuatkan anda tiba-tiba gendut dan boroi.. anda pasti terperanjat dengan pendedahan yang tak terkesan ni...
Mengetahui sebab dan keadaan sebenar anda sahaja tidak memadai andai tidak disokong dengan tindakan. Cara-cara bagaimana anda boleh bermula dan apakah yang terbaik untuk anda mula meninggalkan cara hidup yang gemuk anda itu bakal saya sertakan sekali dengan langkah demi langkah. Jadi apa yang anda perlu buat adalah follow sahaja!...
Terakhir pada bab ini saya akan sertakan ke mana anda perlu tuju dengan segala panduan ini. Anda perlu berhenti apabila tiba masanya... Jadi saya akan bantu anda untuk mengetahui di manakah destinasi proses kita... Tidak macam program diet yang lain yang mahu anda terus menerus mengikuti program mereka walaupun anda sebenarnya dah tak perlukan lagi... ingat mereka hanya nampak $$$ pada anda dan kerana itu mereka tak mahu lepaskan anda!

Magik #2 : Persediaan & Perancangan 

Dalam program diet di luar dan apa-apa fitnes centre anda akan ditemani dengan seorang jurulatih yang membimbing anda sepanjang masa program. DAN berita baiknya saya sertakan juga apa yang anda boleh dapat dari jurulatih tersebut - anda akan dapat melalui ebook ini. Bab ini akan memandu anda untuk bagaimana bermula dan apakah persediaan dan perancangan yang perlu anda lakukan untuk mula mencapai badan idaman anda.
Anda akan diberitahu apa itu ____________ dan apakah ___________ anda supaya anda lebih tahu dimanakah tahap diri anda sekarang dan sejauh mana anda perlu turunkan berat badan anda. Jangan nanti tersalah perkiraan nanti jadi anorexia pula.
Anda gemuk kerana mungkin anda terlebih makan sesuatu yang anda tak perlu makan dengan banyak. Jadi di bab ini saya sertakan apakah makanan yang boleh mengenyangkan anda dan makan dengan banyak tapi tak buat anda gemuk!
Mengetahui tahap kesihatan yang sesuai sebelum anda menjalani apa-apa cara menguruskan badan. Seperti yang saya katakan sebelum ini diluar sana banyak cara menguruskan badan yang mendatangkan mudarat pada kesihatan. Justeru saya dah siapkan maklumat klinikal untuk golongan mana dan bila kala anda tak boleh kuruskan badan atau melakukan apa-apa aktiviti seumpamanya.
Di dalam bab ini juga saya sertakan satu rahsia yang amat berkesan dan seumpama magik yang berkuasa. Ianya adalah warisan amalan pemakanan Rasullullah S.A.W. yang mana amat ajaib apabila diamalkan. Di dalam bab ini anda akan saya hidangkan bagaimana amalan pemakanan Baginda yang bakal membuat anda berkata "Oh, patutlah!" Rahsia amalan pemakanan Baginda Rasullullah ini sahaja sudah berganda berkesan jika dibandingkan dengan DVD kuruskan badan yang anda beli di pasaraya!
Juga jadual yang simple untuk anda bila nak dilakukan trick dan tip di dalam ebook ini
 

Magik #3 : Maklumat Pemakanan 

Bab ini akan menunjukkan anda jadual pemakanan yang saya gunakan semasa dalam proses kuruskan badan.
Selain itu menu-menu yang sesuai untuk anda sebagai menggantikan menu yang anda nikmati hari-hari sehingga menyebabkan anda gemuk.
Juga pelajaran dan maklumat yang lengkap tentang makanan agar anda tahu yang mana satu anda perlu ambil dan yang mana pula anda perlu tinggalkan. Anda pasti terperanjat apabila menyedari yang anda memang tak tahu mengenainya!
Serta A-Z info makanan...
 

Magik #4 : Senaman Mudah 

Anda akan diajar beberapa jenis senaman yang tak perlu menyiksa anda untuk mendapatkan hasil badan yang mantap!
DAN juga jenis sukan yang boleh berikan anda kesan ekstra kurus cepat.
Lokasi-lokasi yang sesuai andai kata anda ingin membuat senaman di luar.
DAN bermacam lagi perihal senaman mudah.

Magik #5 : Program Pelangsingan 6 Minggu! 

Ini adalah tunjang rahsia saya. Di dalam bab ini anda akan saya berikan sebijik cara dan kaedah saya untuk menguruskan badan.
Saya akan memberikan anda panduan dan manual yang hanya anda perlu ikut secara tenang dan santai.
Program pelangsingan 6 minggu ini digarap hasil daripada pengamalan saya sendiri yang akhirnya saya mantapkan untuk sesuai dijadikan program menguruskan badan bagi anda.
Dalam masa 6 minggu ini anda akan menghadapi dugaan dengan hebat tetapi dengan panduan langkah demi langkah ini anda boleh mengharungi dengan jaya dan yakin!

Magik #6 : Kemajuan / Perubahan 

Saya tunjukkan anda bagaimana yang sepatutnya anda lakukan untuk mengetahui keberkesanan untuk semua yang telah diusahakan
Juga sedikit persiapan yang perlu diambil berat sebelum anda melakukan proses persediaan dan persiapan yang dinyatakan dalam bab pertama.
Rutin yang membawa kesan positif pada minda dan semangat untuk menjadi 'anda yang baru' .
Serta banyak lagi!

Pendek kata ebook Rahsia Langsing Giler! ini adalah wajib untuk anda miliki. Bayangkan anda memiliki perut yang rata dan mungkin juga seksi. Selepas anda membongkar dan mengamalkan teknik di dalam ebook ini bayangkan anda akan seperti dilahirkan semula dengan bentuk badan yang baru dan lebih menarik!


Dapatkan SEKARANG...

Ebook RAHSIA LANGSING GILER!




Ebook dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.
 




Siapa Lagi Yang Perlukan Ebook Ini?

Selain anda, ebook ini amat sesuai untuk dimiliki oleh...

Golongan pekerja yang sentiasa sibuk sehingga larut malam

Golongan ibu yang mengalami kesukaran untuk dapatkan bentuk badan asal seperti sebelum waktu kehamilan
Golongan yang berkeluarga yang semakin meningkat umur & tak aktif
Lelaki yang perut boroi dan gendut


Sesiapa sahaja yang mengalami masalah berat badan berlebihan, obesiti atau senang cerita... apabila orang mula mengatakan anda gemuk maka itulah tanda anda perlukan ebook ini

Dan anda tak perlukan ebook ini jika...

Anda memang dah kurus sejak lahir sehinggakan orang menggelarkan anda rangka hidup!
Mempunyai penyakit serius yang melarang pengamalan program diet (dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu)
Anda mahu terus gemuk dan kelihatan tak menarik langsung!

 

Mungkin anda masih lagi fobia dengan kegagalan produk-produk pelangsingan badan yang pernah anda gunakan sebelum ini. Namun satu perkara yang saya janjikan ebook ini adalah satu-satunya yang terkeluar dari kumpulan produk-produk tersebut!










Mari Kita Lihat Realiti Andai Anda Masih Lagi Berlengah Untuk Bertindak...

           

Saya rasa saya dah agak penat dengan ejekan orang dan menjadi bahan tertawa orang sehinggakan saya begitu bersemangat untuk merubah keadaan dan penampilan saya agar lebih menarik, kurus & langsing serta bertenaga...

Tetapi mungkin anda masih lagi tak kisah jika orang tetap dan terus panggil anda gemuk, boyot atau blue hyppo sekali pun. Mungkin anda tak kisah jika tiada orang yang berminat pada anda. Atau pun anda memang senang hidup sebagai seorang yang XXXL ?

Siapa tahu?

Namun saya ingin tekankan jangan sempitkan minda anda dan kehidupan anda sekaligus...!

Menjadi langsing dan kurus bukanlah kerana sebab-sebab itu sahaja...

Ianya lebih dari itu...

lebih dari yang anda sangkakan...

Saya rasa anda cukup bijak apabila menyedari berada dalam tubuh yang obesiti dan mengalami kegemukan boleh mendatangkan banyak penyakit kronik. Anda terdedah untuk serangan jantung, diabetes dan stroke dan macam-macam lagi...

Malah jika anda perasan, orang yang berbadan langsing pun jika mengamalkan gaya dan cara hidup yang tak sihat, tak tahu cara pemakanan yang betul boleh diserang sakit jantung... saya pasti anda dah pernah dengar berita beberapa artis yang rebah tiba-tiba kerana serangan jantung...

DAN anda pun cakap, " Eh ____________ ni tak gemuk pun kan!" tetapi arwah juga jadinya...

 

Andai anda tak sayangkan diri sendiri... fikir pula buat insan yang tersayang...

 

Andaikata anda mempunyai anak yang bersekolah, mahukah anda melihat anak-anak anda ditertawakan hanya kerana mereka mempunyai ibu-bapa yang gemuk. Walhal mereka tak salah apa-apa pun. Ya, memang ini hal budak-budak tetapi dengan perkara ini ianya betul-betul membuatkan anak anda tertekan dan payah pulak untuk belajar...

Anak anda tak seharus nya menerima keadaan begini...

Bagaimana pula dengan pasangan anda?

Apa perasaan pasangan anda apabila memiliki anda sebagai pasangan hidup yang mana di dalam hatinya ada perasaan kurang puas hati akibat kegemukan anda. Semua orang mahukan pasangan yang sedap mata memandang dan perwatakan menarik, kemas, slim dan yang penting bukanlah XXXL!

Saya bukan menghina tetapi bercakap benda yang realiti...

Adakah anda mahu suami yang gemuk? Atau mahukan si suami isteri yang debab?

Walaupun anda tak beritahu saya secara terus namun saya dah tahu kata hati anda...

Dari sebab rupa paras dan bentuk badan inilah sesetengan pasangan yang kurang 'iman' berpaling arah dan berlaku curang di belakang anda...

Realiti!

Mungkin anda dari tadi berfikir mengapalah saya asyik risau sangat dengan ejek-ejekan orang lain. Saya tak risau cuma itu menandakan orang memandang rendah pada anda... ianya tak patut terjadi sedangkan anda layak untuk dihormati! dan bukan untuk dikeji!

Andai kata anda masih tak kisah tentang kesihatan anda, tak rasa kesian pada pasangan dan anak anda, fikirkan pula

Andai anda pergi dulu kerana penyakit obesiti ini...

 

Mahukan anda meninggalkan anak-anak anda tanpa kasih sayang seorang bapa atau ibu? Mahukah anda melihat pasangan anda seorang diri menempuh hari mendatang...

Ya, kita tak boleh melawan takdir dan ketentuan Allah cuma apa yang saya beratkan di sini adalah kita boleh menghindarkan penyakit-penyakit maut tersebut dengan tidak hidup dalam obesiti dan kegemukan yang merisikokan nyawa anda!

Sekarang pilihan di tangan anda untuk terus kekal seperti mana anda yang berada di depan monitor ini sekarang ataupun berubah dan menjadi 'orang baru' yang mana lebih sihat, langsing dan bertenaga!

DAN orang yang lebih bersemangat tinggi!



 
Anne, Bagaimana Jika Ebook Rahsia Langsing Giler Ini Tak Berkesan Pada Saya?...

 

DAN jika itu yang menjadi masalah anda untuk tidak berubah dan tidak bertindak sekarang, maka saya bantu anda untuk buat keputusan dan bertindak segera. Tiada masalah andai kata anda dapati ebook ini dan maklumat didalamnya tidak berkesan buat anda... saya dengan rela hati memberikan anda...



Ya Anne, Ubah Saya Dan Jadikan Saya Langsing Sekarang Dengan Ebook Hebat Ini!

Andai saya memberikan anda satu panduan yang mampu menjadikan anda insan yang baru yang lebih langsing, menarik, bergaya, merubah anda daripada seorang yang menjadi bahan lawak kepada seorang yang hebat, menjadikan masa depan anda lebih cerah dengan kesihatan yang lebih baik, membahagiakan keluarga anda setiap waktu, membuat anak-anak anda bangga terhadap anda yang baru...

Berapakah harga yang sanggup anda bayar?

Mungkin anda pun sanggup memberikan sehingga berapa pun yang saya minta andai duit bukan penghalang pada anda...

 

Tetapi hari ini misi dan niat saya adalah membantu anda kerana saya juga pernah merasai penderitaan yang anda alami ketika ini...

Saya bersyukur kerana berjaya balik menjadi seorang yang kurus, langsing dan berpenampilan menarik dan ianya betul-betul memberikan saya satu semangat yang baru dan hidup saya kini lebih ceria dari sebelumnya...

DAN saya juga gembira kerana dapat bergaya dengan pakaian yang cantik sama seperti orang lain...

Jadi berapa yang anda sanggup bayar untuk kesemua perkara yang saya alami ini juga milik anda sejurus anda memiliki ebook Rahsia Langsing Giler! saya ni...

 

Tak perlu cakap...

Saya tahu anda sanggup berikan saya sehingga 4 angka untuk rahsia saya ini tetapi ingat saya bukanlah inginkan duit anda semata-mata..

Justeru itu saya mengenakan anda 'pelaburan' yang sedikit untuk kebaikan masa hadapan anda...

Ya, Dapatkan Ebook Ini Sebelum Anda Mulakan DIET Anda!

Jom dapatkan ebook ini sekarang juga, pada harga yang mampu anda miliki hanya...

RM150

RM90


RM70 Sahaja

Satu Pelaburan yang RENDAH jika dibandingkan dengan nilai yang bakal anda miliki... berat badan ideal, tubuh badan langsing & ramping serta badan yang lebih sihat...

KLIK Butang Belian Di Atas Ni SEKARANG...

******************************************************************

Begitu Mudah Untuk Memilikinya...

Tak Tahu Bagaimana Nak Buat Bayaran Ebook?

KLIK JE DI BUTANG DI BAWAH NI...





Sekarang Masa Anda Untuk Berubah Menjadi Langsing, Perut Yang Rata, Lebih Sihat Dan Bertenaga! Masa Nya Kini Untuk Pakaian Bersaiz S dan M!

Sekarang untuk anda mendapatkan kembali bentuk badan yang telah hilang selama ini. Muncul semula dengan penampilan yang baru dan lebih segar. Anda kini lebih langsing dan semua orang mula menaruh minat pada anda. Dapatkan Rahsia Langsing Giler! SEKARANG Juga!
Dapatkan masa depan yang lebih sihat dan terhindar dari penyakit kronik. Jangan relakan keluarga dan insan tersayang meratapi pemergian anda hanya kerana anda suka makan. Pelajari cara pemakanan yang betul di dalam ebook ini dan insyaAllah anda akan menikmati hdup anda lebih dari anda menikmati makanan yang lazat-lazat. Katakan makanan yang lazat bukan masalah kegemukan anda lagi!
Walaupun anda ibu yang baru lepas melahirkan anak atau pun lepas mengandung, jangan biarkan kegembiraan kelahiran cahaya mata menjadi kesedihan buat suami anda yang kecewa dengan saiz badan anda yang macam tong selepas tamat berpantang. Tingkatkan kasih sayang suami anda dan miliki rumah tanggan yang lebih bahagia!
Menjadi bahan ejekan adalah tak best langsung! Hentikan mulut-mulut jahat itu!
Cara dan amalan pemakanan Rasullulah S.A.W. di dalam ebook ini adalah sesuatu yang amat berharga dan tidak terdapat dalam buku-buku dan DVD kuruskan badan orang barat! Ketahui amalan pemakanan Rasullulah S.A.W. yang lagi suci ini sekarang!
Anda seorang ibu dan bapa yang gemuk? Sekali lagi saya katakan anak-anak anda amat tertekan apabila rakan sekelas mereka mentertawakan anak anda. Bagaimana anak anda ingin belajar jika jiwa nya tertekan dengan kelemahan diri anda? Jadikan diri anda kebanggaan anak-anak!
Rahsia Langsing Giler! adalah satu-satu nya produk yang seumpamanya kerana ia adalah garapan peribadi saya. Jadi jika anda mencari di luar, ianya mustahil. Dapatkan Rahsia Langsing Giler! di sini sekarang juga!
Katakan TIDAK pada segala cara dan produk kuruskan badan yang tak memberi kesan kepada anda sebelum ini. Juga lupakan seketika petua-petua mengarut yang tak tentu hasil dan status klinikal nya. Apa yang anda perlukan sekarang adalah satu panduan dan cara untuk langsingkan badan, menjadi kurus, membuang lemak, dan yang penting ianya adalah tidak merbahayakan serta semula jadi! Sekarang waktu untuk anda memiliki badan yang ideal dengan cepat, mudah dan sihat!

 

Situasi susah mencari saiz baju di pasaraya dan dipandang sinis oleh jurujual tak perlu dipanjangkan lagi pada masa hadapan... ianya noktah sejurus anda tekan butang beli di atas.


Dapatkan VIDEO PERCUMA

~ 7 Kesilapan Ketika Berdiet ~





Yang Risau Dengan Badan Anda,

E-mel: LangsingkanBadan@gmail.com


NOTA: Sebelum hubungi Anne, sila baca di ruangan Soalan Lazim terlebih dulu ya... Sebab Anne takkan ulang jawapan yang telah Anne berikan di ruangan Soalan Lazim.


P.S: Menjadi seorang yang berbadan besar, gempal dan boyot tiada faedah langsung. Anda terdedah dengan penyakit kronik. Tambahan pula ianya tak cool langsung dan tiada siapa yang sudi menaruh perasaan dan berminat untuk mempunyai hubungan dengan anda sekiranya anda bersaiz ekstra besar dari orang lain. Sekarang ini lah waktu yang sesuai untuk anda buktikan anda bukanlah golongan XXXL ini lagi mulai 29.5 hari akan datang!

P.P.S: Jangan biarkan keluarga anda menempuh masa depan tanpa diri anda. Berubahlah sekarang.

P.P.P.S: Ingat ebook Rahsia Langsing Giler ini datang dengan jaminan pulangan wang 100% tanpa risiko. Jadi apa nak risau? andai tak berkesan hubungi saya dan anda akan dapat semula setiap sen duit anda serta anda BOLEH SIMPAN EBOOK HEBAT INI!

P.P.P.P.S: Anda akan berterima kasih pada saya selepas 29.5 hari dari sekarang kerana telah membawa anda keluar dari himpunan 160 buku mentega di badan anda. Tambahan pula anda hanya membuat pelaburan yang kecil untuk faedah yang BESAR dalam hidup anda. Kita mahukan kejayaan yang besar dengan masa depan yang cerah.. bukan badan yang BESAR!

P.P.P.P.P.S: Sekarang pilihan terletak di tangan anda samada untuk terus membawa lemak di badan anda itu sana-sini atau anda pilih untuk memiliki badan yang solid, seksi dan bertenaga! Malah six pack juga mungkin! Saya dah buktikan dengan diri saya, Cik P yang copy-paste bulat-bulat kini bangga dengan bentuk badan nya.. sekarang giliran anda untuk copy paste rahsia kurus ini dan mula menikmati hidup yang baru!

 


Hakcipta Terpelihara 2011-2013    www.LangsingkanBadan.com.